سرانجام موفق شدم که این کتاب رو بخونم. البته دوستی پیشنهاد کرده بود و من بخاطر اسم کتاب خوندمش! شاید برام سخت بود و صفحات زیادی رو چندبار خوندم. اما به اندازه لحظاتی که من رو از این عالم جدا می کرد و بهم تفکرات جدید می داد, لذت بخش بود. اینکه همیشه کمتر دیدن و جزئیات کمتری رو دیدن, بد نیست, مخصوصا زمانی که داری بیشتر می شنوی! در ضمن, شاید یک مالیخولیایی سوررئال هم باشم!