آدم ها با خط های جورواجور زندگی, زیادی احساساتی و یا زیادی عقلانی, بالاخره یک روز برای چند دقیقه, به عقب بر می گردند و نگاهی می اندازند. آن ها که رهایت کرده اند ... فریبت داده اند ... توجیه های ظاهرا منصفانه! فقط لذت دوست داشته شدن هایی که با یکجور ملاحظه گری همراه بوده, جاودان است, اگر به این باور برسی که رها نشده ای و پای هیچ خودخواهی در میان نبوده ...