میدونی اولین چیزی که بعد از پیاده روی امروز به ذهنم رسید چی بود؟! آدمِ اسیر. گویا که انگار دو بال داشتم و چند کیلومتر با پاهایم رفته بودم. در حالی که در کل مسیر پرهایم را فوت میکردم و شانه!