4071. از خویشتن به خویشتن
۱. اسمش هر چی که بود، من. خودم خواستم که چند قدم جلو برم. پس هیچ زور و جبری نبود. و خودم خواستم رفتارایی رو انجام ندم و ندادم. بعد مدت ها فکر میکردم شاید اشتباه کردم ... و باید صبورتر میموندم. اما این چند روز بخاط انجام اون رفتار بسیار خرسندم. فقط یه قسمتی داره که اون عذابم میده ...
۲. می بینی ... بخاطر انجام رفتارام خیلی کم پیش میاد که در آخرش از خودم ناراضی باشم. خیلی خیلی کم ...
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۴ ساعت 13:43 توسط ئافرت
|