2027. لَقَد خَلَقنَا الاِنسانَ فی کَبَد
و ما انسان را در رنج آفریدیم. چرا؟ همچون آوارگانی که از سرزمین ابدی رانده شده اند, بسوی رنج, در آغوش رنج و در جدال و کشمکش با رنج.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت 15:55 توسط ئافرت
|