خیلی کم پیش میاد که کسی حرفی بگه که باب میلم باشه. منظورم حرف حسابه! یعنی اونقدر ناحسابم,شاید! اما این آقا قشنگ اومده و گفته که دنیا داره به سمتی میره که به آدمایی احتیاج داره با سطح معلومات به اندازه اقیانوس اما با عمق چند انگشت! و اتفاقا به اینا میگه استراتژیست. حالا چرا؟ دقیقا به این دلیل که مثلا برای بازی شطرنج, سرانجام انسان ها, میرسن به ساخت رباتی که بهترین الگوها و دستورها رو داره تا رقیبش رو منهدم کنه. اما این ربات اگر در شرایطی قرار بگیره که هیچ اطلاعاتی از قبل بهش ندادن و براش تعریف نشده, فنراش میزنن بیرون! پس دنیا دنیای هدایت موقعیت های مختلف و جدید به سمت بهترین راهکاره ... حالا در هر زمینه ای. و موفق کسانی هستند که تو همه زمینه های ممکن, اطلاعات دارن. نه اوناکه تو یه رشته به عمق کیلومترها ... من عمیقا آقای دیوید اپشتاین رو دوس دارم.