۱. حس کردم خیلی میتونستم نایونگ بوده باشم! اما چقدر متفاوت مهره هامون رو چیدیم. و نبودم.

۲. اونیکه آدم رفتنه, باز هم میره.

۳. اون غروب که داشتیم یک در میون انتخاب میکردیم, بجای تو میتونست یکی دیگه باشه. و قطعا من انتخابش میکردم. ملاک انتخابم خیلی چیپ بنظر میاد, اما منحصر به خودمه و همین ارزشمندش میکنه. انتخابم رو میگم!